Sdílet Sdílet

Prodloužená 5letá záruka

Balíčky servisních služeb

Balíček "5 let bez starostí"

 
Balíček servisních služeb 5 let bez starostí

Balíček servisních služeb "5 let bez starostí" chrání před nečekanými náklady na opravy po uplynutí záruky výrobce.

Prodejem moderní a efektivní topné techniky značky Viessmann pro nás péče o naše obchodní partnery a jejich zákazníky nekončí.

Proto jsme pro naše zákazníky a zákazníky našich obchodních partnerů připravili mimořádnou nabídku v rámci přiložené servisní smlouvy. Uzavření servisní smlouvy je jednou z podmínek pro získání balíčku servisních služeb "5 let bez starostí" na kondenzační kotle řady Vitodens nebo Vitocrossal do 35 kW, ale také na tepelná čerpadla Vitocal do 35 kW.

Výhody na první pohled:
  • komplexní péče o zařízení i po uplynutí záruky výrobce,
  • vyúčtování jedním fixním ročním paušálem,
  • připomenutí a dohodnutí termínu ročního servisu,
  • organizace a provedení ročního servisu,
  • telefonická kontrola spokojenosti s provedením ročního servisu,
  • bezplatné odstraňování záručních závad,
  • hotline s havarijní službou pro havárie (studené zařízení) v hlavní topné sezóně.

Servisní balíček "5 let bez starostí" obsahuje, jak servis a vyčištění zařízení, práci servisního technika, kilometrovné, spotřební materiál, tak kontaktování a připomenutí nutnosti realizace pravidelné roční prohlídky i možnost využití centrální hot-line služby – což je servis využitelný po celou dobu trvání smlouvy.

Jak postupovat v případě Vašeho zájmu o balíček servisních služeb "5 let bez starostí" a získat tak balíček služeb obsahující pravidelné roční prohlídky?

Celé je to velmi jednoduché:
  1. Do 3 měsíců od zakoupení zařízení se můžete rozhodnout a podepsat servisní smlouvu,ve které je nutno vyplnit:
    1. Vaše kontaktní údaje,
    2. kontaktní údaje servisního technika uvádějícího zařízení do provozu,
    3. výrobní číslo zařízení,
    4. datum uvedení do provozu,
    5. uvedení místa a data podpisu na obou stejnopisech servisní smlouvy,
    6. podpis servisní smlouvy,
    7. souhlas/nesouhlas se snížením sazby DPH,
    8. souhlas/nesouhlas s elektronickým zasíláním faktur.
  2. Kompletní složku s podepsanou servisní smlouvou, tj. originál i kopii, vložte po vyplnění dle bodu 1 do přiložené obálky a zašlete poštou na adresu společnosti Viessmann, spol. s r.o., Plzeňská 189, 252 19 Chrášťany.
  3. Po obdržení Vaší servisní smlouvy ji podepíšeme, přiřadíme jí evidenční číslo a zaevidujeme v našem systému. Originál smlouvy Vám zašleme zpět. Zároveň prosíme dodržujte pokyny uvedené v záručním listu za účelem splnění všech podmínek balíčku servisních služeb "5 let bez starostí".
  4. Následně Vám bude podle data zakoupení Vašeho zařízení zaslána faktura s paušálem uvedeným v servisní smlouvě za služby poskytované na základě servisní smlouvy, a to:
    • u zařízení uvedených do provozu od 1. ledna do 30. června bude paušál splatný k 31. lednu aktuálního roku, nejdříve však k 31. lednu následujícímu po uvedení zařízení do provozu,
    • u zařízení uvedených do provozu od 1. července do 31. prosince bude paušál splatný k 30. dubnu aktuálního roku.

Neváhejte a zajistěte si komfortní servis a služby nejvyšší úrovně od prvního dne po uvedení Vaše hozdroje tepla do provozu a postupujte podle uvedených bodů!

V případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktujte v pondělí až čtvrtek od 08:00 do 17:00 hod. a v pátek od 08:00 do 14:30 hod. na telefonním čísle 257 090 930.

Kontakt na technickou službu Viessmann